PREČU ATGRIEŠANA
Šie atgriešanas noteikumi attiecas tikai uz pirkumiem internetā. Pretējā gadījumā sazinieties ar veikalu, kurā iegādājāties preci, kuru vēlaties atgriezt.
Interneta veikalā iegādātās preces var atgriezt:
1) Piegāde ar kurjeru. Lai atgrieztu preci ar kurjera starpniecību, Jums būs jāsazinās ar klientu apkalpošanas centru pa e-pastu: info@ag-rieker.lv vai zvaniet +371 64 588 807, lai izskaidrotu atgriešanas iemeslu, informāciju par sākotnējo pasūtījumu un to, vai vēlaties saņemt atmaksu vai mainīt pašu preci. Atgriežot preces ar kurjeru, Jums būs jāaizpilda atgriešanas veidlapa un tā jāpieliek pie atgriežamā sūtījuma. Atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, kārtīgā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā kā saņemšanas brīdī. Atgrieztajām precēm jābūt droši iesaiņotām, lai sūtīšanas laikā tās netiktu bojātas. Preces nepieciešams atgriezt uz "SŪTĪTĀJA" adresi, kas bija norādīta uz saņemtā sūtījuma. Klients pats maksā par kurjera pakalpojumiem.
2) OMNIVA atgriešanas pakalpojums. MAKSAS atgriešana ar Omniva pakomāta starpniecību. Atgriešana no 6,99 €. Atgriešanu apmaksā pats klients. Kā atgriezt veikala sūtījumus, izmantojot Omniva atgriešanas pakalpojumu?
1. Aizpildiet atgriešanas veidlapu šeit
2. Iepakojiet atgriežamo preci un ievietojiet to Omniva pakomātā.
3. Nauda par atgriezto preci tiek pārskaitīta 14 dienu laikā no preces piegādes interneta veikalā.
4. Informāciju par atgrieztās preces piegādi un naudas atmaksu sniedzam 14 dienu laikā pēc atgriešanas pieteikuma.
Atgriešanas pakalpojums visiem klientiem ir maksas pakalpojums, pat ja sūtījums jums tika piegādāts citā veidā.
SVARĪGI
Atgrieztā prece nedrīkst būt lietota, bojāta vai citādi ietekmēts tās pirmreizējais kvalitatīvais stāvoklis. Produktam jābūt ar visām oriģinālajām etiķetēm un iepakojumam. JA IR BOJĀTS PREČU IEPAKOJUMS (APAVU KASTE) - SALĪMĒTA AR LĪMLENTI - ATGRIEŠANA NETIKS PIEŅEMTA. Preces atgriešana citādā veidā, nekā norādīts mūsu atgriešanas noteikumos, netiks pieņemta.
Kvalitatīvas preces var atgriezt 14 dienu laikā, ja:
- atgrieztās preces ir oriģinālajā, kārtīgā iepakojumā;
- prece nav lietota;
- prece nav zaudējusi savu komerciālo izskatu (nebojātas etiķetes, noņemtas aizsargplēves, maisiņi u.c.);
- atgriežot preci, tiek uzrādīts tās iegādes dokuments - PVN rēķins.
Preču atgriešana, iegādājoties neapmierinošas kvalitātes preces, tiek veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Civilkodeksu un Latvijas Republikas valdības lēmumu par mazumtirdzniecības noteikumu un pašu mazumtirdzniecības noteikumu apstiprināšanu. Apņemamies atgriezt samaksāto naudu vai nomainīt preci pret jaunu, ja preces sliktā kvalitāte radusies ražotāja vainas dēļ.
Mēs izvērtēsim Jūsu preci pirms naudas atmaksas lēmuma pieņemšanas neatkarīgi no tā, vai tas bija rūpnīcas defekts vai tikai dabisks nolietojums. To var izdarīt gan mūsu uzņēmuma eksperti, gan neatkarīgi eksperti.
Garantija netiek piemērota, ja precei ir mehāniski bojājumi. Arī tad, ja apavi valkāti ārpus sezonas. Apavu apdares detaļām - akmentiņiem, sprādzītēm, iekšzolēm, aukliņām, papēžiem.
Ja preces iegādātas fiziskajos veikalos, pircējiem par visiem jautājumiem ir jāsazinās ar tiem fiziskajiem veikaliem, kuros preces iegādājās.
NAUDAS ATGRIEŠANA
Ja prece tiks atgriezta uz fizisko veikalu, nauda tiks pārskaitīta uz Jūsu norādīto bankas kontu 14 dienu laikā.
Ja Jūsu atgrieztā prece tiek piegādāta ar kurjeru, mūsu darbinieki 14 dienu laikā izvērtēs, vai ir izpildīti augstākminētie nosacījumi un nauda tiks pārskaitīta uz norādīto bankas kontu. Ja tiek pārkāpti atgriešanas nosacījumi, nauda netiek atmaksāta.
Ja SAŅEMTAIS pasūtījums nav Jūsu, lūdzam nekavējoties informēt mūs pa e-pastu: info@ag-rieker.lv. Mēs apņemamies pēc iespējas ātrāk nomainīt produktu un apmaksāt visus piegādes izdevumus vai, ja klients to pieprasa, atmaksāt naudu 14 dienu laikā.
Piegādes pakalpojuma summa netiek atmaksāta